Wat een drukte

23-08-2013 07:21

En zo was het toch alweer een week en een dag geleden dat ik geblogd heb. Oeps... Dat kan 2 dingen betekenen: OF ik had niets om over te schrijven en leef maar een saai bestaan, OF ik was juist te druk met allerlei dingen en had geen tijd om te schrijven. Het is de laatste optie. De me-time die ik had, omdat Micha naar Lowlands was, zat stampvol gepland.

Er moest gewoon gewerkt worden op de vrijdag en zaterdag had ik een logeetje. Dit was beregezellig. Eerst naar de bioscoop voor de film "Vampierzusjes", die we in een verder totaal lege bioscoopzaal mochten bekijken. We waren gewoon echt de enige twee die voor deze film waren gekomen. Nou, helemaal leuk natuurlijk. ,,Hey," zei E. ,,nu hoeven we helemaal niet te fluisteren als we wat willen zeggen tegen elkaar!" Scherp opgemerkt, dat hoefde inderdaad niet, want er was niemand die dan een sissend geluid zou gaan maken :) Naderhand natuurlijk patatjes met een frikandel, een bad met veeeeeeeel schuim en lekker op tijd in bed nog wat televisie kijken. Zondagochtend "Zoop in ..." euh ja... ik zou zeggen "Bollywood", maar zo heette die film volgens mij niet, in bed gekeken en vervolgens hagelslagtosti's gegeten. Nog een beetje meer televisie, gezellig samen op de bank en om 9:30 richting huis, waar ik nog even een bakkie deed. Nog even een klein drama met een stel oorbellen dat uit moest, maar die niet goed gedraaid en ontsmet waren geweest, maar uiteindelijk kwam dat goed.

Nadat ik E. had afgezet thuis, was het hoogtijd om door te rijden naar Ruurlo. Mijn vader ophalen om te squashen, even wat nazitten en op ziekenbezoek bij J., die in Ulft bij haar moeder aan het herstellen was van een operatie. Aldaar heb ik nog even wat met een frisbee rond gegooid (dat was lang geleden!) en kwam de sjoelbak tevoorschijn (dat was nog veel langer geleden). Het was een gezellige middag van bijkletsen en lachen, die werd afgesloten met een klein voorproefje op een behandelingetje met klankschalen. Dat is toch wel een bijzondere gewaarwording. Het kwam goed binnen zal ik maar zeggen en uiteindelijk heb ik heerlijk geslapen die nacht.

Na het ziekenbezoek, ja we zitten nog steeds op de zondag, nog door naar de verjaardag van R. die 10 werd. Hij was helemaal blij met zijn duikbril, snorkel en flippers. Goede tip moeders! En als afsluiter van de dag nog even met R., J. en N. in Groenlo naar de tent voor de uitslag van de panelen die met bloemen beplakt waren. R. en J. hadden hier aan meegedaan, samen met twee buurjongens en wonnen de 11e prijs. Natuurlijk moesten we toen nog even een rondje maken langs alle panelen en waren de kids naderhand nog niet moe en mochten nog even tv kijken. Nog even wat bijkletsen en de dag zat er op.

Maandag weer werken, dinsdag werken en 's avonds naar mijn ouders. Altijd fijn als je daar kunt aanschuiven als het zo'n drukke week is. Woensdag na het werk kraamschudden bij een collega en gisteren eerst het achterstallige huishoudelijke wegwerken, even bij S. een bakkie en even naar Doetinchem omdat we volgende week zaterdag een bruiloft hebben... Ik heb niets kunnen vinden, helaas, dus moet morgen nog maar eens even verder kijken in een andere plaats. 's Avonds nog even naar m'n schoonmoeder, waar Micha iets moest met het internet en iets met een batterij?

Vandaag weer werken en aan de strijk (moet hoognodig gebeuren - er ligt een beste stapel). Morgen eerst dus nog even verder kijken voor een leuk setje en 's middags verjaardag. Zondagochtend, als ik op tijd wakker ben bij mijn nichtje kijken die in Ruurlo moet voetballen en squashen. Zondagmiddag BBQ bij mijn ouders, nog voor de verjaardag van mijn broertje en mijn vader... Nou, dan zit ook dat weekend er weer op. Maar dan hoef ik nog maar 1 weekje te werken en heb ik ook VAKANTIE!!! :D