Jaarlijkse me-time ;-)

15-08-2013 09:13

Gisteravond was het weer zo ver: de strandstoel, de tent en alle andere benodigdheden kwamen achter het schot op zolder vandaan en de tas werd ingepakt. Een paar of 4 schone sokken en ondergoed, wat kleding (niet teveel want dat is niet makkelijk en het boeit niet hoe je er uit ziet), een tweetal oude kussentjes voor onder het hoofd tijdens die paar uurtjes slaap, bus pringles en van die power drankjes... jep, alles is gepakt en kan de auto in. Lowlands 2013 staat voor de deur. -nou, snel open doen dan voor ie weer vertrekt!-

Gaan jullie daar dan samen heen? Ga je alleen? Wat bedoel je met "jaarlijkse me-time"? Micha gaat al jaren naar Lowlands en ik ga niet mee. Kortom: Lowlands is zijn ding en ik heb dan het huis voor mezelf en kan een paar dagen (uiteraard binnen de perken) doen wat ik wil: me-time dus! Vandaag is dan ook nog eens mijn vrije dag, dus dit stukje tekst typ ik fijn vanuit een warm bad met een heerlijke badschuim. Ja echt! Ik zit in bad en had gewoon zin om een stukje te schrijven, dus staat de laptop op de wasmand naast het bad en zo krijg ik een stukje tekst op deze blog. Hierna ga ik lekker ontspannen en als ik daar klaar mee ben dan wordt het tijd om even het centrum in te gaan voor boodschappen, want als Micha er dan toch niet is, dan kan ik dus ook andere dingen eten!

Als de boodschappen in huis zijn dan ga ik een fijne ovenschotel maken met tilapia- of pangasiusfilet, welke ik afgekoeld en wel bij S. achter de deur druk. Ga je die niet zelf opeten dan? Jawel, maar niet alleen en niet thuis. Morgen na het werk schuif ik dan fijn aan bij mijn vriendinnetje die ook zeker van vis houdt, maar het ook niet zo vaak kan eten, omdat de kids en manlief er hun neus voor ophalen. Zo af en toe eten wij dus samen en dit is zo'n uitgelezen kans. Vanmiddag vanaf 16:00 is er een Schuurman Outlet Verkoop waar ik nog wel even heen wil, ergens vanaf die tijd of iets later en dan maar eens verder kijken vandaag.

Zaterdag komt er als het goed is een dametje hier logeren en gaan we overdag nog iets leuks doen. Nog even bekijken wat, maar dat komt vast in orde. Aangezien Micha er niet is kan ze gezellig bij mij in bed slapen. Feest! En de volgende ochtend zullen het ongetwijfeld hagelslagtosti's worden en breng ik haar op tijd naar huis. Zondag is tenslotte de squashdag. 's Middags op bezoek bij een patient die herstellende is van een operatie en 's avonds moet ik nog maar eens even zien.

In de nacht van zondag op maandag zal Micha weer thuis komen, maar dan moet ie maandag gewoon weer werken en 's avonds gaan ze dan nog uit eten met de rest van de groep die dan ook terug is. Ook maandag ben ik dus nog home-alone. En de rest van de week moet mijn kereltje waarschijnlijk bijkomen, bijkomen en nog meer bijkomen van een zwaar maar gezellig weekend. Dus eigenlijk heb ik aankomende week ook nog een heleboel me-time ;-) Nice, zijn er nog lezers die zich vervelen? ;-)

Maar nu eerst........... time for my bath!