Candy Crush

01-08-2013 21:08
Facebookstatus:
Brokeback Mountain kan me ook niet echt boeien dit keer.. Iets bedenken om over te bloggen dan? Maar wat...
  • Nienke de Wals Uhmmm wat vind je van candy crush en t hele gedoe eromheen?????
     

 

Candy Crush... HET spel van het moment lijkt het wel. Heel lang heb ik het tegen kunnen houden, heb ik er niet aan mee gedaan, maar terwijl ik dit schrijf staat er een facebookscherm open hier op de laptop, ligt de Samsung Galaxy Tab2 naast me aan de rechterkant en links heb ik mijn Samsung Galaxy S3. Op de tablet heb ik het spel open staan en krijg ik net te zien dat ik level 290 niet heb gehaald... Een huilend poppetje voor het dramatische effect en een blokje "opnieuw" dat mijn aandacht probert te trekken. Vooruit dan, nog maar een keer proberen. Mijn 5 levens zijn tenslotte nog niet op en ik had van die lieve facebookvriendjes die me van extra levens en zetten hadden voorzien.

Het mag niet baten... Level 290 zal we wel weer zo eentje zijn waar ik eindeloos vast blijf zitten. Frustrerend, maar waarschijnlijk ook gelijk hetgeen dit spelletje zo verslavend maakt. Wanneer je namelijk op het punt staat er de brui aan te geven, om het spel van je telefoon en je tablet te verwijderen, dan ga je zo ineens een level als deze dan toch halen en kun je verder. Dan kom je uiteindelijk weer op een stationnetje of een luchthaven, waarop je 3(!) kaartjes van je faceboekvriendjes moet vragen. Waar ze dat aantal 3 vandaan halen is me nog een raadsel, want ik heb nog nooit 3 treinkaartjes voor mij alleen hoeven kopen, laat staan 3 vliegtickets!

Jippie! Er komt weer een berichtje binnen, een leven van een vriendje! Zou ik het deze keer dan wel redden??? En wat ik vind van het gedoe er omheen... tja... ik vind het spelletje leuk om te spelen en schijnbaar zijn er velen met mij.