Bijna vakantie

28-08-2013 20:18

Volgens mij heb ik vandaag op het werk wel 5 keer van verschillende mensen te horen gekregen dat ik bleek zag. Of ik ziek was... Nee, ik ben niet ziek. Het was me nog niet opgevallen dat ik bleek was en ik vraag me nog steeds af of ik inderdaad bleker was vandaag dan normaal. Ik heb geen idee, ik zag het niet, maar als er verschillende mensen zijn die het afzonderlijk van elkaar vragen, dan zal het wel zo zijn.

Ik ben niet ziek, wel moe, dus ik zal ongetwijfeld wat wallen onder mijn ogen hebben. Nu is dat ook niet zo gek als je je bedenkt dat het voor mij ook eindelijk bijna vakantie is. Vrijdag moet ik nog werken en dan ben ik heerlijk drie weken vrij! Je leeft echt naar je vakantie toe en de laatste loodjes wegen het zwaarst. Dat is een ding wat zeker is. Maar goed, die ene dag die houden we ook zeker nog vol.

Morgen ga ik eerst nog een dag knutselen met J. Ik heb nog geen idee wat we gaan maken, maar wie weet is het wel iets leuks om over te schrijven en te illustreren met foto's. Wat ik wel weet is dat ik me zeker kostelijk ga vermaken.

Vrijdag dan dus nog werken en zaterdag een bruiloft. Zondag naar de musical "Zij gelooft in mij" in Amsterdam en vanaf maandag kan de vakantie dan echt beginnen. Nog een verjaardag en een 40-jarig-huwelijksfeest op de planning en een uitje naar de Efteling met het werk, een dagje shoppen met een vriendin en een dagje naar de Ikea en de Makro met mijn moeder. En verder? Ach, verder gaan we het wel zien.

Voor alsnog ben ik er in ieder geval wel aan toe om gewoon lekker niets te moeten. Gewoon uitslapen wanneer me dat lukt en wat lanterfanten als ik daar zin in heb. En natuurlijk kijk ik ook uit naar de dag van morgen, want ook dat is ontzettend leuk. Wie weet keer ik dan na die drie weken wel met een beetje meer kleur in mijn gezicht terug op de afdeling. ;-)